Radyoaktivist

19.11.09

Yoruldum Be Abi...

Lan ne yorucu bir gündü bu böyle. Tabanı yarık itler gibi koşturdum sağa sola, netsis dersi derken, yok laptop tamiri derken, o derken bu derken ne yorulmuşum yahu... Götümü resmen yeni koydum rahat bi yere, şöyle rahatlayıp kendimden geçeyim derken bir sürü işim olduğunu hatırladım. Ulan ne kadar yoğun bi adamım yahu.. Tiksinti geldi artık şu yoğunluktan, mideme kramplar giriyor..
Lan genç yaşta yaşlandık.
Hayatım boyunca ilk defa yaşımdan yüksek bir tahmin de bulunuldu. Aha dedim büyümüşüm harbiden. Genelde 18-19 falan diyorlar, bugün ilk defa 25-26 arasındasın dediler. O kadar yaşlı da göstermiyorum. Çok ağır başlı olduğumdan, olgun davrandığın için böyle bir tahminde bulunduk sözü ile kırılmama sebep oldular. Ben ağır başlı değilim canlarım, dua edin ilk tanışmamızdı. Bi daha karşılaşırsak o zaman görürsün sen bak neler yapıyorum(sinsi bir komple sardı iç organlarımı)
Bir de bugün çok fena tacize uğradım. Yok babacan hatunlar da bozdu kendini, ben kaçmaya çalıştıkça. El ile göz ile tacize uğradım. Olayı anlatmıcam (meraktan çatlayın) Burdan sadece o arkadaşa ileteceğim söz, Her kuşun eti yenmez canım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder