Radyoaktivist

18.11.09

Hayatımın En Güzel Günü'nü Hayal Ederken, Hayallerimden Kan Damlıyordu...

Düşünüyorum da; en patavatsız halimle, en dürüst şekilde... Geceleri yalnız balkona çıkıp izlediğim sema'yı paylaşabilecekmiydik. Seçtiğim yıldıza bakıp 3 senedir nasıl kaymadı ya da kaybolmadı diye geyikler yapabilecekmiydik. -dik ile biten tüm çekimleri tartışıyorum şimdi kendi kendime...
Tartışmak dedim de hayatım hep birşeyleri tartmak ve tartışmakla geçti be.. Nasıl da pervahsızca harcamışım yıllarımı, kendi iç savaşlarımla... Dünya'dan ne bekledikte, ne aldık ki bugün ya da dün.. Yıllarca pervahsızca har vurup savurmuşuz hayalleri, şimdi elimizde kalmadı ne hayal ne torba ne beste...
Bazen sessiz kaldık bazense soluksuz, koştuğumuz bu hayaller peşinde... Ne soluğum kaldı artık ne de sessiz kalacak dermanım. Bağra çağıra anlatmak istiyorum kendimi, anlaşılmayacakmış korkusu ile...
Mutlulukta bizim hakkımız değil mi? Hayır : rüyalar hep yalanmıydı diye düşünür oldum artık... Bir anda çekip gittiler çünkü, kaldım soğuk kaldırımlar üstünde. Üzerimde sadece hatıralarımızdan yıpranmış lacivert kaprim ve siyah boxerım, kala kaldı ve ben üşüyorum. Aslında soğuk değil, ben sensiz kalışımdan üşüyorum.. Ne sıcak bakışın gözlerimde ne de sıcak ellerin ellerimde.. Yalnızlıktan bıktım artık, ruhumun derinliklerinde yaşayan bizle ilgili hikayelerle...
Roman olurdu; yaşanmışlıklar dediğimiz ama yaşayamayıpta kafamızda yarattığımız dünya.. Bu kadar zor olmamalı, hayalleri gerçekleştirmek.. Hayat buna diyorlarmış, bak gördün mü ne kadar acımasız. Acıtıyor ve bizim hayallerimizden kan damlıyor.. Ağlıyor ve ağlatıyor, özlemi, kahrı, kederi, sevinçleri..
Annem derdi ya hep : gerçeklerini saklamadığın değerler, eğerindeki ekmek kırıntısı kadar değerlidir. Gerçeklerimi saklamışmıydım, yoksa hep çırılçıplak karşındamıydı.. Bu kararı verirken sen, benim karnıma bir sancı saplanıyor ve geçmişe dalıyorum.. Geçmişim ve geleceğim... Gelipte göremediğim... Sevipte özlerken yıprattığım... Özleyipte ulaşamadığım... Tek gerçeğim sensin..
Seninle pervahsızca harcadığımız hayaller, şimdi kan ağlıyor, kanıyor...

Sevdiğim yara bandın var mı? :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder