Radyoaktivist

23.11.09

Hareketli Bir Gece

Normal bir güne uyanılır, ama farkı vardır sabah 9:00'da kankalarını (iş ortaklarını) kaldırırsın. Güne günaydın demektir amaç ama küfür yersin. Çünkü iş vardır, dershaneye (netsis kursu gördüğüm yer) gidilip iş yapılacaktır. Neyse tüm işler halledilir, iş biter saat 15:00 olmuştur tabi gerçi dershaneye gidilen saatte 13:00 itibaridir. Neyse saat 15:00 olmuş ve bizim işimiz bitmişti. Bu arada unutturmayın da dershaneden yarın ödeme alıcam (:
Her neyse oradan çıkılıp (mekan karşıyaka) bostanlı EGS Park'a geçilir. Bedavaya kocaman bir öküz doyuran pizza yenilir, karın doyurulur. (özellikle belirtiyorum beleş) Dominos sağolsun diyoruz buralardan...
Orda karın doyurulur üç beş hoş beş derken sohbet edilir kanka birliği ile bi kaçımız ofis yolunu bi kaçımız evlere dağılır. (eve giden kanka olarak) saat 18:00 da aranıp lan kanka kalk gel alsancakta (deniz atında) biraver söyledik içiyoruz... Tabi apar topar kalkılıp gidilir. Biraverin son yarımdan fazla, tam denilemeyecek kısmına yetişilir ve fondip olarak içilir. Sonra o mekandan kalkıp, daha hareketli bir yere arayışına geçilir. Karşı masadaki 3 hatun da halen daha içimde uhte kalmıştır. O kadar oturalım dememe rağmen...
Daha hareketli ve heyecanlı yer bulunamaz ve bulunduğum eski yere geri dönülüp bu sefer direk hatunların yan masasına oturularak biraver ve patates kızartması söylenir. Hatunlara baka baka kahkahalarla kaynatırız, hatunlar da bize bakar tabi ki...
Neyse ordan çıkılıp bi kaçı eve dağılır ve geriye kalan 3 manyak yani ben kankam ve özgürüm ofisin yolu tutulur. Sonra bizim kankanın ex-sevgilisi ofise dahil olarak yemek olayına girilir. Lan bu arada ben bunu yazarken yemek bitecek. Ben gittim anacım...
Şimdiden afiyet olsun diyenlerinizi duyuyorum.. Kiss for death anacım....

1 yorum: