Radyoaktivist

19.11.09

Oha Lan Annem Ceyn Oldu!

Uyandığımdan beri valide sultan bi bana bir babaya verip veriştirdi. Hadi tamam bana veriştirmesi, doğal geceden odanın hamuna koymuştum.. Peder beye neden sövüyordu, yaklaştıkça anladım ki.. Bizim peder yine annemin çıkarttığı işlerden kaçmak için kahveye doğru, topukları yağlamış. Valide hanım da vıdı vıdı dıdı dıdı, hem kendini hem beni yemeye devam etti.
Neyse o kadar laf arasında, kahvaltı mı bir o yana bir bu yana kaçarak bitirmiş bulunmaktayım. O kadar laf yetiğim yetmedi de üstüne kdv oranı olarak, çatıdan soba borularını indirdim. Ulan valide sultan zaten geç kalkmışım, dersim var biliyorsun.. Bir de beni neden karalara bürüyüp, duş ile muhattap olmamı sağlıyorsun.

Neyse valide ve peder beyin sayesinde, soba kurulum işinin kurbanı ben oldum. Soba borularını indirmekle kalmadım, hain ve arkamdan kıs kıs gülen validenin, kırbaçlamaları sayesinde koca sobayı kurdum. Burdan anlaşıldığı gibi bizim eve kış gelmiştir.

Neyse yavru kurtlarım benim gitmem lazım daha bıcı bıcı yapıcam, ordan da cumbada derse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder